Torsdag i gen!

Snart är veckan slut i gen! Emma och Tilda ska ha kalas/disco i stureskolan på lördag, det blir korv och chips ! Det kommer och bli super! Två glada tjejer i alla fall! På fredag har Tyra . D disco hemma hos henne så det är fullt upp nu!

Är i valet och kvalet hur jag ska göra, finns ju inga jobb att söka eller dom man söker får man ju inte och ska man börja plugga? Vill man ha studie lån? Antagligen inte! Men jag kommer att bli galen att fortsätta så här!

Livet känns inte optimalt just nu! :(

Jobbet är en ren pina och det kastas skit hit och ditt och nu efter mötet som vi hade i fredags så kommer det att ske ännu mer bakom ryggen på folk alla kommer att vara på sin vakt! Och är man naiv och tror att så inte är fallet så kan man känna sig grund lurad!

Sitter hos Tandläkaren på Jax å väntar på min tur! Roligt NEJ , men ett måste JA man vill ju ha fina tände! Men har man någonsin kommit in på utsatt tid? Det verkar vara ett Tandläkare/ Läkare fenomen att man aldrig kommer in på utsatt tid. Nu är klockan 8.45 och min tid var enligt mig 8.20 som hon sa när hon ringde men när jag loggade in stod det 8.40 men . Jag sitt här å vääääääntar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback