Trött!

Å vad roligt det måste vara att läsa den här bloggen eller det är nog inte många som gör det! Men det gör ingenting faktiskt! Ska börja jobba 16,15 hur roligt låter det känner mig helt slut i kroppen har sovit en stund på soffan och inte vart jag mindre trött av det! I morgon är det samma vissa börjar jobba 16,15 och sen fredag blir det 13-18 trök! I går var Perra till Akuten i Falun med vår lilla prinsessa Ellen. Perra kastade av misstag en gummiklubba i huvudet på henne i Måndags och i går var halva sidan av ansiktet upp svullet och hon hade ont i ögat. Men det var ingen fara med henne men jag tror Pappa blev lite rädd! Nej nu ska jag ta hand om hemmet och åka till jobbet!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback